Vrácení / Reklamace

Vrácení zboží

Pokud nejste s objednávkou spokojeni, můžete zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky. Po uplynutí této lhůty už nejsme povinni vracet peníze.

Vrácené zboží musí být nepoškozené a neopotřebené. Původní obal není nutný, ale prosíme, pečlivě jej zabalte, aby se při přepravě nepoškodilo. Náklady na dopravu při vrácení hradí zákazník.

Na vrácení peněz máme 14 dní od převzetí vrácené zásilky.

Pro podrobnosti nás neváhejte kontaktovat.

Reklamace - Reklamační řád

Adresát (prodávající):

Internetový obchod: www.melzevo.cz

Pavel Melzer

Se sídlem: Na Poříčí 49

IČ: 07068018

Neplátce DPH 

E-mailová adresa: info@melzevo.cz

Záruka

Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží, stejně jako v kamenném obchodě. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo při převzetí.

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití
Neneseme odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, nešetrným zacházením, mechanickým poškozením či nedodržením pokynů k užití výrobku. To platí zejména pro mechária, která vyžadují správnou péči. Pokyny k pěstování zasíláme společně s objednávkou – pokud nejsou dodrženy a mechárium je poškozené špatným zacházením, nemůžeme za tuto vadu nést odpovědnost.

Pokud má zboží vadu, je nutné ji nahlásit bez zbytečného odkladu. V případech, kdy k vadě došlo nevhodným užitím, může být odpovědnost za vadu připsána kupujícímu.

Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit osobně nebo poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u melzevo.cz (postačí i číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).

Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace, a to i v případě, že reklamace bude vyřízena na místě zamítnutím (např. z hygienických důvodů) a zboží nepřevzato.

Osobní předání 

Vámi zakoupené zboží můžete vrátit i na adrese sídla v čase 10:00 - 15:00. Formulář pro vrácení zboží s vámi rádi vyplníme.

Doručení na adresu

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete zásilku na adresu (se zasláním Vám rádi pomůžeme, napište nám na info@melzevo.cz kde se Vám budeme rádi věnovat):

Pavel Melzer

Na Poříčí 49,

267 01 Králův Dvůr

V případě uznání reklamace, vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě však nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, příp. zamítnuta, že vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že prodávající porušil podstatným způsobem smlouvu. To vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci nebo chybějící věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.